fredag 20. april 2012

Fantastisk helg!

Forrige helg var det Steinkjerscreppa, en helt super herlig helg!!!
Å scrappe sammen med 70 fantastiske damer ei hel helg, DET gir påfyll til kreativiteten det!! :)



Jeg var så heldig og fikk vært med på "DETALJert" kurs hos Vibeke, ett fantastisk kurs som virkelig fikk meg til å se ett steg videre på detaljer, og å tenke på å få fram det unike for meg, scrappe på MIN måte!
Tusen takk Vibeke!:)
LO'n over ble laget på kurset, kortet under er laget av rester fra kurskittet.


Tusen takk alle sammen for et fantastisk treff og ei kreativ helg!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for ei fantastisk helg! Jeg fikk enormt masse påfyll av kreativitet, håper det kommer ut i papirform snart :-)

    Flott både LOen og kortet du har laget, håper du bruker det du lærte masse!

    Ønsker deg en super helg, både med og uten papir :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig denne altså! Digger fargene dine!
    Og så gøy at du likte deg på kurset! Takk for hjelpen, og så må vi vel scrappes snart igjen!!!
    KLEMS

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en alletiders helg!!! Så kos det var!!:)
    Moro at du kosa deg på kurset!! Og det var jammen meg lekkert
    det du har laget også:):)

    SvarSlett